One eye Two Mouths Uncategorized March 10, 2017 1 Minute rrkksteel: (安居 智博さんのツイート: “作ったあとのガンプラの箱を捨てようか残しておこうか迷ったので、切り刻んで針金で繋いでカミロボにしてみました。 #カミロボ #ガンダム https://t.co/pCAX24Nz84”から) Share this: Share on X (Opens in new window) X Share on Facebook (Opens in new window) Facebook Like Loading... Related Published by One eye Two Mouths View all posts by One eye Two Mouths Published March 10, 2017